Вишивка

Машинна вишивка – кропіткий і складний процес. Він починається із створення малюнка. Після дизайнер, використовуючи спеціальну графічну програму, підбирає тип, товщину та колір ниток, довжину стібка, його координати та інші параметри залежно від візерунка та особливостей тканини. Майстер робить пробні “стібки” у тій же комп’ютерній програмі та оцінює візуальний результат. За потреби він вносить зміни. Після цього він розробляє алгоритм дій вишивальної машини з огляду на найдрібніші деталі. Нарешті малюнок наноситься на тканину, яка заправляється в п’яльця. Коли файл із зображенням завантажується у вишивальну машину, вона починає працювати, дотримуючись вказівок дизайнера. Так народжується краса.


Переваги вишивки

  • Висока швидкість вишивки – складний малюнок створюється за кілька хвилин.
  • Багатство віддтінків кольорів та фактури – при створенні малюнка одночасно можуть використовуватися нитки різних видів та відтінків.
  • Оригінальність – доступні найхитріші візерунки та написи.
  • Бюджетність – одноразова інвестиція в рекламу миттєво окупається.
  • Довговічність – вишиті логотипи вирізняються зносостійкістю та міцністю.
  • Естетика – вишивка завжди виглядає красиво та модно.

Вишивка популярна у рекламній галузі завдяки високій ефективності. Кожному приємно отримати у подарунок річ із стильною вишивкою.

Яскравий логотип компанії на учасниках промо-акції в торговому центрі, уніформа з вишивкою на офісних співробітниках, витончений малюнок у фірмовому стилі на піджаку або краватці учасника ділової конференції — це прості та ефективні способи зробити бренд впізнаваним.

Нерідко вишивку логотипа, емблеми чи товарного знаку на футболках та кепках замовляють для корпоративних заходів із конкурсами, вікторинами та спортивними змаганнями. Популярні і подарунки на свята для працівників компанії – наприклад, шарфи чи хустки, звичайно ж, у фірмовому корпоративному стилі. Подібні сувеніри, одяг та аксесуари з вишитими емблемами користуються попитом серед спортивних уболівальників, представників субкультур та фанатів музичних гуртів.

Зв'язатися